Horari de l’escola

L’horari de l’escola serà el següent:

Infantil i Primària

De dilluns a dijous de 9:00 a 12:45 i de 14:45 a 16:15 divendres de 9:00 a 13:00.

Els mesos de juny i setembre l’horari és de 9:00 a 14:00.

Secundària

De dilluns a divendres de 8:15 a 14:20.

FP Bàsica

De 8:15 a 14:20 torn de matí de 14:30 a 20.30 torn d’horabaixa.

Cicles Formatius

De 8:15 a 14:20 torn de matins de 15:00 a 21:00 torn d’horabaixa.

Entrada a l'escola

L’escola obre la porta del c/ Balanguera, s/n a les 8:50, excepte pels alumnes d’ESO que comencen la classe a les 8:15, o pels que utilitzen el servei d’Escola matinera. Als migdies, de dilluns a dijous i pels alumnes d’infantil i primària l’escola obrirà a les 14:35.

Importància de la puntualitat

Per motius organitzatius, la porta es tancarà a les 9:20. Per a justificar el retard, l’alumne, acompanyat del seu familiar, haurà d’entrar per la porta del carrer Cabana. Quan la manca de puntualitat sense justificar sigui reiterada, l’alumne haurà d’esperar amb el seu familiar fins al proper canvi de classe, a les 10:00.

Sortida de l'escola

L’horari de sortida és a les 16:15 per l’alumnat d’infantil i primària i a les 16:30 pel d’ESO, excepte el divendres que serà a les 13:00 i a les 14:00. El divendres els alumnes que queden a dinar sortiran a les 15:15.

Els alumnes només podrán sortir del centre escolar tots sols a partir de primer d’ESO, sempre i quan el centre disposi de l’autorització pertinent signada pel pare/mare o tutor/a, quedant exempta l’escola de qualsevol responsabilitat.

A Educació Infantil, els infants només podran sortir del seu recinte amb una persona adulta i si no es tracta del pare/mare o tutor/a, serà necessari lliurar a la tutora una autorització que us facilitarà la mateixa.

Només podran quedar al centre escolar fora d’aquest horari, els alumnes que:

Realitzen activitats extraescolars.

Estan d’alta en els serveis d’Escola Matinera.

Assisteixen amb un adult/tutor responsable a una tutoria.

Accessos directes: