Es Liceu literari

Es Liceu literari

El claustre d’Es Liceu, en la sessió d’aprovació del pla anual 2015/16 va aprovar l’engegada del projecte “creació d’una web literària” que serveixi especialment per al foment de l’expressió creativa dels nostres alumnes i alumnes a l’àmbit literari.
Com a resultat d’aquest acord s’ha editat i publicat la nova web del departament de llengua: www.liceuliterari.com, que assumeix els objectius de
·  Fomentar la creació literària dels nostres alumnes i alumnes, des d’Educació Infantil fins a FPB, mitjançant la publicació dels seus textos creatius, en català, castellà o anglès, de major interès segons el parer dels professors responsables.
·  Facilitar al professorat recursos i informacions d’interès per al foment de la creació literària.
·  Servir de base per a l’edició periòdica d’una revista digital literària que serveixi de ressò per a la difusió de les millors publicacions
liceuliterariSi voleu col·laborar, ho podeu fer  enviant al correu de contacte: redaccio@liceuliterari.com, els vostres suggeriments, comentaris, propostes de millora o informació sobre errors detectats. Penseu que durant un temps la pàgina estarà en construcció, així que serà fàcil trobar motius per aportar.

Enllaç: www.liceuliterari.com