Portes obertes virtuals

L’elecció del centre escolar és sempre un moment decisiu per a les famílies i ho és encara més si es tracta de la primera escolarització. Afortunadament, les famílies compten amb diferents escoles, amb identitats variades, projectes significatius i metodologies que les caracteritzen.

Cal enfocar la recerca d’un entorn que faci que els infants se sentin segurs i respectats, condionat per a teixir les primeres relacions socials, compartir coneixements, adquirir competències i desenvolupar emocions. Un lloc en què conviurem, presumiblement un grapat d’anys, que a base d’assolir reptes, afrontar frustracions i interioritzar valors… anirà formant la personalitat dels infants.

Tot plegat esdevé una aventura apassionant i de gran rellevància que exigeix una conscient reflexió en la tria i un treball col·laboratiu i en confiança entre família i escola, durant el temps del trajecte.

És, per tant, una decisió meditada que precisa una informació acurada de la filosofia educativa del centre. És el moment de submergir-se en el meravellós món de les jornades de portes obertes.

La nostra intenció és donar a conèixer el projecte educatiu i les persones que treballam cada dia per a fer-lo possible, al temps que aprofitam l’ocasió per crear els primers vincles amb les persones que s’interessen per la nostra escola, orgullosos/es d’atendre’ls i de relaxar els dubtes i les angoixes.

Malauradament, les prevencions sanitàries a què estam obligats/des a acollir-nos no ens permeten mantenir unes trobades físiques i mostrar-vos el centre tal i com ens agradaria, però, ens proposam omplir aquest espai informatiu que us doni les eines adequades per a prendre la decisió més encertada i que s’ajusti a la manera que teniu d’entendre la vida.

És per això que hem preparat alguns recursos que us permetran conèixer un poc la nostra cooperativa, la nostra història, la nostra manera de ser i de fer.
Us agraïm per avançat l’interès que heu demostrat pel nostre projecte, esperam ser capaços de fer-vos arribar la nostra manera d’entendre l’educació i facilitar la vostra elecció.

Estam a la vostra disposició per a qualsevol dubte.

Salutacions

Benvinguts/des a l’escola “Es Liceu”

Escola cooperativa d’ensenyament

ES LICEU història

Es Liceu, és una escola privada concertada constituïda com a cooperativa d’ensenyament l’any 1980 a les instal·lacions reformades de l’antiga fàbrica de teixits Ses Llistes tancada des de 1970 . La major part del professorat i del personal de serveis d’Es Liceu és soci treballador de la cooperativa.

Educacó Infantil

Benvinguda
Presentació
Dia a dia – Aula