Activitats Extraescolars

Activitats extraescolars / Escola de teatre

Comença un nou curs i també posam en marxa les activitats extraescolars, si llegiu amb atenció aquesta pàgina, veureu tota l’oferta que tenim (que no és poca) i si clicau damunt aquest botó, tendreu accés al formulari d’inscripció.

Preus

Dues hores setmanals
€34,00
Una hora setmanal
€24,60
Tennis (2 h)
€42,00
Futbol 7,8 o SALA
€39,60
Futbol 11
€45,25
Escola de teatre
€24,60
Aloha
€30,60
Robòtica
€47,15

Tots els preus i matrícules estan més especificats a fullató d’explicació (veure la imatge adjunta)

Si cliques damunt la imatge accediràs al programa complet d’activats extraescolars i escola de Teatre.

Escola d’Idiomes

En col·laboració amb Progreso Idiomas, amb professorat nadiu i per a alumnat de primària, ESO, Cicles Formatius i adults

Play English

1,5 h a la setmana
€41,60
2 hores a la setmana
€54,00

Curs d'Anglès (primària, ESO i adults)

2 hores setmanals
€68,70

Conversa en anglès

1 hora setmanal
€32,20

Preparació First Certificate

2 hores setmanals
€73,30

* El programa detallat es publica el mes de setembre

Si cliques damunt la imatge accediràs al programa complet de l’escola d’idiomes.

Escola de música

Amb professorat qualificat i per a alumnat de primària, ESO, Cicles Formatius i adults.

Activitats de l'escola

Preu

Roda d'instruments (taller d’orientació músical) Infantil i 1r-2n EP (màxim 8 alumnes) (1 hora setmanal)
€61,50
Instrument col·lectiu (màxim de 4 alumnes) (1 hora setmanal)
€61,50
Instrument individual (30 min. setmanals)
€61,50
Instrument individual (1 h. setmanal)
€118,00
Agrupacions (Combo, orquestres)
€30,75
Si cliques damunt la imatge accediràs al programa complet de l’escola de música.

També hi ha altres possibilitats d’activitats musicals com classes de grup de llenguatge musical, harmonia, … depenent del nombre d’alumnat inscrit.

Quota extraescolar: facturarem 23,15€ per curs escolar per tal de poder fer front a les despeses de material.

Quota futbol: 28,45€ (inclou equipatge esportiu)

Per donar-vos de baixa haureu d’avisar als Serveis d’Administració (Maria José) abans del dia 26. Una vegada informada l’escola, haureu de pagar tota la mensualitat encara que aviseu a mitjan mes.