XVII Olimpíades Infantils Marratxí ’17

Benvolguts/des mares i pares:

Després de deset anys, l’escola prepara les XVII Olimpíades Infantils Marratxí ’17.

En aquestes XVII Olimpíades hi pot participar qualsevol nin i nina que actualment està matriculat/da en el centre.

Convidarem altres escoles de Marratxí i a centres educatius que funcionin com a cooperatives i naturalment a associacions de grups d’esplai de la zona de Marratxí.

La nostra finalitat no és altre que poder gaudir de dos dies intensos d’esport.

Pretenem fer entendre els nostres fills/es que l’esport és saludable i no necessàriament l’hem d’utilitzar per a competir i ésser els millors, simplement l’hem de fer servir per a formar els nostres fills/es com a persones i desconnectar un poc d’aquest món, de cada vegada, més competitiu. La participació és el que realment ens importa. El nostre lema és: diverteix-te i aprèn.

Es farà en el terme Municipal de Marratxí concretament en les instal·lacions esportives de Son Caulelles, cedides per l’Ajuntament, els dies 3 i 4 juny de 2017. Podran participar nins i nines de 1r Primària fins a 4t ESO.

Nosaltres els farem arribar una samarreta per a poder participar. Cada escola anirà d’un color diferent. Dissabte 3 de juny, a les 9:00 h., farem una petita desfilada des de la plaça de l’Ajuntament de Marratxí fins a les instal·lacions de Son Caulelles portant la senyera Olímpica i la torxa amb tots/es els/les participants. Encendrem el peveter olímpic i començaran les competicions esportives.

Pel dissabte 3 de juny els nins i les nines portaran el seu berenar i dinar. Menjaran amb els seus monitors/res que els haurem assignat durant aquests dos dies. El vespre s’organitzarà una torrada pels participants, que anirà a càrrec de l’organització. Els/les participants ,nins i nines de primària, que vulguin quedar a dormir en les instal·lacions de Son Caulelles, bastarà que portin un sac de dormir i una estoreta.

Com cada any organitzarem un partidet de futbol 7 i bàsquet per a tots/es els pares i les mares que hi vulguin participar, porteu roba esportiva i calçat adequat.

El diumenge 4 de juny , pel matí, l’organització repartirà el berenar a tots/es els/les participants que hagin quedat a dormir. Les competicions continuaran fins a l’hora de dinar. Acabarem aproximadament a les 13:00 h. amb el lliurament, a tots/es els nins i nines, d’un petit recordatori d’aquestes olimpíades .Passarem la senyera olímpica a la propera entitat o escola organitzadora , per així poder tenir una continuïtat.

Us farem arribar més informació.

Aquí teniu la circular completa, amb el full d’inscripció.

XVII OLIMPÍADES INFANTILS
MARRATXÍ 2017
DISSABTE 3 DE JUNY
09:00 h.- Concentració de tots i totes els/les participants.
09:20 h.- Desfilada dels/de les participants pels carrers de
fins a les instal·lacions de Son Caulelles.
09:45 h.- Obertura: XVII Olimpíades Infantils de Marratxí.
10:00 h.- Inici d’activitats esportives.
13:00 h.- Descans i dinar.
14:00 h.- Activitats esportives.
19:30 h.- Exhibició.
20:00 h.- Cinema a la fresca.
21:00 h.- Torrada pels/per les participants.
DIUMENGE 4 DE JUNY
10:00 h.- Inici d’activitats esportives.
13:00 h.- Cloenda de les XVII Olimpíades Marratxí ’17.