19 comparses i 1.000 participants fan de Sa Rua de Marratxí la més gran de la Part Forana

Diumenge 19 de febrer, es va donar un altre d’aquells moments que fan gran l’escola. Un moment de trobada compartida amb tota la comunitat educativa.
Va ser la darrera etapa d’un procés llarg i que hem gaudit a les aules, impregnant-les de vida i de liceu.

Sense el suport de casa tot plegat perd el sentit i no hagués estat possible.

Com sabeu, ens varen reconèixer l’esforç i l’alegria amb què vàrem contribuir a la Rua.
El premi, emperò, ja el teníem guanyat de fa temps. Hem guanyat en il·lusió, en implicació, en participació… i en enfortir el sentiment de pertinença a ES LICEU, l’escola que feim entre tots/es.
Hem pensat que estaria bé aprofitar el premi amb una diada de senderisme de què us informarem més endavant.
ENHORABONA A TOTHOM!

Podeu veure la notícia al Diadio de Marratxí: http://www.diariodemarratxi.com/19-comparsas-y-1-000-participantes-hacen-de-sa-rua-de-marratxi-la-mas-grande-de-la-part-forana/

I també teniu aquí un àlbum de fotos complementari.