300 alumnes de les cooperatives , fan passes amb Rodrigo

300 alumnes de les cooperatives , fan passes amb Rodrigo

Vegeu-ho a la web de la Unió de Cooperatives de Treball Associat de les Illes Balears

Ahir horabaixa, 300 alumnes de les cooperatives d’ensenyament i tot el Teatre Principal a vessar feren passes amb En Rodrigo. Aquesta setena edició del nostre Concert Cooperatiu Solidari organitzat per el grup intercooperatiu Musicoop, estava destinat a l’associació STOP SANDHOFF.
Gaudirem d’una vetllada molt emotiva i sobretot solidària a càrrec d’artistes de les cooperatives de : Art i Sons de Porreres, Es Lledoner de Felanitx, Son Verí Nou de Llucmajor , Es Liceu de Marratxí i les cooperatives de Palma : Gorg Blau, Manjon, Mata de Jonc , Aula Balear i CIDE. Tot el concert va ser conduit de forma divertida i magistral per l’actor Joan carles Bestard.