350 nens disputen les XII Olimpíades a Marratxí

Aquesta és la traducció de la notícia apareguda al Diario de Mallorca el diumenge, dia 27 de maig, en breu us oferirem el corresponent reportatge fotogràfic:
A les 13 hores del diumenge finalitzaven les XII olimpíades que organitza el centre escolar “Es Liceu” d’Es Pont d’Inca. L’inici de les mateixes va tenir lloc ahir al matí amb la concentració dels participants a la Plaça de l’Ajuntament, on van ser saludats per l’alcalde. Des d’allà es van desplaçar a peu fins al camp de futbol de Son Caulelles.
En aquestes instal · lacions, així com en el poliesportiu cobert s’han anat celebrant les diferents activitats esportives d’aquesta olimpíada, en concret voleibol, bàsquet, futbol, ​​tennis, gimnàstica esportiva, patinatge i dansa, entre altres disciplines esportives.
En total hauran participat en aquestes Olimpíades un total de 350 nens, representant a un total de quatre centres escolars: Es Liceu de Marratxí, Escola de futbol d’Es Pla de Na Tesa (Marratxí), Son Verí Nou i el col · legi Pius XII de Palma.
A les deu del matí del dissabte, amb tots els nens al centre del camp de futbol, ​​es va procedir a l’encesa de la torxa, així com a la col.locació de la bandera olímpica.
Podeu veure les l’àlbum de fotografíes en aquest enllaç:

Olimpiades EsLiceu 2012