Col·laboració d’Es Liceu amb l’ONG mallorquina Wosen Yelesh (Sense Límits)

Enguany, hem iniciat un nou projecte en favor de països empobrits. Hem col·laborat amb l’ONG mallorquina Wosen Yelesh (Sense Límits) que treballa amb una comunitat massai a la zona del nord de Tanzània per intentar fomentar l’escolarització dels nins i nines del poblat d’Enguiki.Hem rebut la visita d’en Daniel que ens va ajudar a entendre la realitat del seu país i va jugar amb el nostre alumnat per a la sensibilització i la presa de consciència en la responsabilitat de totes i de tots en el repartiment del benestar/pobresa en el món.Al lloc web del primer cicle i al del  tercer cicle heu pogut veure imatges de les activitats.A més de conviure amb en Daniel uns dies, ES LICEU ha definit el seu compromís de suport a les iniciatives de l’ong i l’apadrinament de l’escoleta d’Enguiki.Ja ens han arribat les primeres imatges, que podeu veure aquí
Mentrestant al Lloc web del segon cicle ens conten (i ho acompanyen d’un ample reportatge fotogràfic)LA VISITA DE L’ONG MASSAI MIDODes de l’ONG mallorquina Wosen Yelesh (Sense Límits) s’ha duit a terme una activitat solidària i de formació social per a l’alumnat del nostre cicle i, en general, de tot el centre. Aquesta ONG treballa amb una comunitat massai a la zona del nord de Tanzània per intentar fomentar l’escolarització dels nins i nines del poblat d’Enguiki. El màxim responsable de l’ONG massai MIDO, Daniel Oltimbau Yamoy, ha estat a les nostrea aules. Hem pogut conèixer la cultura i la realitat dels pobles massais: quina és la realitat dels nins i nines en aquesta zona del nord de Tanzània, la tasca que realitzen amb els dos centres escolars (d’Infantil i Primària) i, també, conèixer els trets essencials de la cultura massai.
També ha estat un bon moment per a què el nostres alumnes practiquin la llengua anglesa.