HISTORIAGRICULTURART. Animam a les famílies a venir a visitar l’exposició a la nau d’ESO!

Els alumnes de secundària de la ma del departament de Ciències Socials, Música i Plàstica hem treballat el tema central del curs: L’agricultura familiar, el que hem fet és vincular l’agricultura a la història i a l’art.
Hem realitzat una exposició a la nau d’ESO que hem titulat “HISTORIAGRICULTURART”, on a través de set plafons es fa un recorregut per la història, explicant com es treballa l’agricultura a cada moment de la història i com aquesta agricultura s’ha plasmat en l’art.
L’exposició es va inaugurar divendres 7 de març i a partir de dia 13 els alumnes d’infantil i primària podran gaudir de visites guiades pels alumnes de 3r d’ESO.
Animam a les famílies a venir a visitar l’exposició!