A 4 anys, Varem escoltar el so de la trompeta, la varem tocar i alguns varen poder bufar-la!

Dimarts dia 7 de Març varem tenir l’oportunitat de conèixer  dos trompetistes de la Banda de música: Redención Virgen del Mar.  La madrina i el tio de na Lucía.
Varem escoltar el so de la trompeta, la varem tocar i alguns varen poder bufar-la.  Ens varen respondre a les preguntes què els hi haviem preparat i així ens vam adonar que algunes de les coses ja les sabiem!!
Hem vist un pentagrama ben d’aprop i hem après com es toca la trompeta… no només basta en bufar!
Ens varen mostrar la vestimenta que duen quan surten pels carrers amb la banda i fins i tot es varen poder provar la gorra.
Per acabar varem pintar una trompeta, daurada o platejada, així com més ens agradava.
Moltes gràcies per la visita i a seguir tocant!