A Divertits 21. Reportatge fotogràfic: Es Liceu, una escola amb millores permanents.

La notícia l’hem trobada a l’enllaç permanent a Divertits 21 (menú superior, “Projectes”).
Concretament aquí ens conten que:
Cada any, la cooperativa Es Liceu fa inversions per millorar la feina del dia a dia dels alumnes, professors i famílies. La gerent de l’escola, na Dolors, ens va acompanyar a fer un recorregut per l’escola i ens va mostrar totes les obres i millores que s’han fet aquest estiu.
Abaix trobareu la fotogaleria on podeu compartir el nostre passeig. Cliclant sobre les fotos podreu veurer-les ampliades amb la descripció de cada una de les millores que s’han fet.

Seguiu Divertits: l’equip i el projecte:

Tens  Diverweb a la pantalla, una plataforma d’informació permanent que neix de l’experiència generada per la revista digital Divertits, la revista dels alumnes de 3r i 4t d’ESO C  d’Es Liceu.

Consell de redacció

• Joy Awal