Acte d’agraïment a les empreses col.laboradores i graduació del cicle formatiu en Informàtica.

Tal com podeu veure al Diario de Mallorca, ahir va tenir lloc a la nostra escola l’acte que diu l’enunciat.
Per una part, es graduà una altra promoció d’estudiants del cicle formatiu en Sistemes Microinformàtics i Xarxes. Durant l’acte es va fer entrega a cada un d’ells del seu títol. Alguns començaran en breu estudis de Grau Superior, en vistes a la Universitat. Altres, per ara, pensen en trobar feina ja, ara que estan qualificats.
En qualsevol dels casos, la feina és un be apreciat en temps de crisi, i més difícil a aquestes edats, però tan si pensen seguir estudis com si no, bona part dels nostres alumnes han aconseguit hores d’ara feina, encara que sigui només per l’estiu entrant.
En algunes ocasions, la feina l’han trobada a la mateixa empresa on efectuaven les pràctiques formatives. El que s’anomena Formació en Centres de Treball.
Al nostre centre tenim concertats els cicles formatius en Informàtica i Auxiliar d’Infermeria, i també els Programes de Qualificació Professional Inicial en Auxiliar d’Oficina, Electricitat, i fins aquest any, Comerç, que el curs vinent es substitueix per Informàtica.
Tots aquests grups d’alumnes fan pràctiques a empreses com a part integrant dels seus estudis, i això no seria possible sense la col·laboració de les empreses. A cada empresa, privada o pública, hi ha un o més tutors d’empresa, els quals dediquen molt temps a la formació en el món laboral real dels nostres alumnes.
És per això que vàrem fer aquest acte d’agraïment, al mateix temps que es graduen els alumnes, i es va lliurar un Diploma per a l’empresa i un petit obsequi pels tutors i tutores d’empreses que van assistir a l’acte. Podeu veure’n aquest reportatge fotogràfic.
Les empreses que col.laboren habitualment amb nosaltres són les que segueixen, i novament volem des d’aquí dedicar-les el més sincer agraïment:

INFO MIRBEN S.L. (BEEP)
Direcció General de Sistemes d’Informació CAIB
Informatica Multimedia S.L.
Juanjo Berbel Trujillo (INFO-RAPID)
Direcció General de Sanitat i Consum CAIB
TODOREDES
TR Sistemes 2007 S.L.
Conselleria de Turisme i treball CAIB
UP7 Balear S.L.
ELECTROMAT SL
Tucán
Col·legi Sagrat Cor
Area Joventut Ajuntament Marratxí
Àrea Intervenció Ajunt. Inca
C&A Modas S.L.
MSI Sistemas
Unió de cooperatives
Ajuntament de Consell
Hospital Son Llatzer, Sant Joan de Déu, Hospital Joan March, Hospital Psiquiàtric, Son Espases, Hospital General.
ROIG SA