Acte de graduació de 4rt d’ESO

El webmàster ha plorat com una magdalena. Primer ha mirat aquest àlbum de fotos, i li ha sabut greu no poder ser a l’acte i la festa. Li han contat que, com cada any, es va fer entrega de la brúixola que simbòlicament ha de guiar als nostres, ara ja ex-alumnes, a la vida “exterior”, i que ells i elles varen escriure les seves ocurrències al llibre, que un dia l’hem d’escanejar i penjar-lo, perquè ja són moltes les promocions que hi han escrit.
I això que el webmàster no els va fer escola de petits, perquè ja es va fent vell i se li escapen les promocions, però així i tot els i les té ben vists pel pati i per tot arreu de l’escola, i no pot evitar l’emoció que produeix veure el vídeo-cronologia del grup, que podeu visionar pitjant aquí.
Na Maria Bel i en Miquel Àngel, pare i mare per triplicat d’Es Liceu, ens han enviat també aquesta carta de gratitud, que queda al nostre coret. És estrany per nosaltres, per aquells i aquelles que fa estona que arrossegam per aquí, pensar que no només “se’n van” aquells/es alumnes, sinó també els pares i mares amb les converses de passadís, les festes de final de curs, les torrades…
Desitjam a la promoció un futur ple de felicitat i valor, que falta farà.
Au! Al.lots i al.lotes! Només vosaltres ens podeu treure d’aquest embolic en què està immers el món!