Agraïment del Casal Solidari

Una vegada més la recollida de productes pel Casal ha estat un èxit gràcies a la solidaritat de les famílies de l’escola.

Els passats dies 20 al 23 de novembre juntament amb l’AMIPA varem participar de la campanya CORS SOLIDARIS AMB EL CASAL amb la recollida de productes de neteja i higiene personal per a les més de 300 famílies de Marratxí que atenen al Casal.

Pareix i quasi segur que serà la darrera definitivament, ja que la comunitat Europea ha deixat de proporcionar productes alimentaris, per qual cosa la funció que tenia el casal desapareix d’aquesta comunitat, és una gran llàstima ja que era la única que existia a Marratxi, abarcant tot el municipi amb els dos Casals que tenien oberts, que ajudaven a cobrir les necessitats que tenien molts dels seus habitants.
També agraïr al professorat que organitza els seus alumnes per donar una ma durant les dates Nadalenques preparant les ebosses dels dolços típics nostres que repartim als nostres usuaris per fer-lis passar aquestes dates més dolcetes.

Moltes gràcies a tots i totes per la vostra col·laboració.