Aina Sainz, ex-alumna d’Es Liceu, premi Fnac-Salamandra per la seva novela gràfica “Chucrut”

vertical(0)

Vegeu la notícia a El País.
chucrutAna Sainz Quesada va néixer fa 25 anys a Palma de Mallorca. Va fer Belles Arts a Barcelona , va passar quatre mesos a la petita localitat alemanya de Karlsruhe estudiant gravat, i actualment es prepara per ser professora. No es vol dedicar a això , ho veu com un complement . La seva idea és ser escriptora i il·lustradora . El còmic i la novel·la gràfica són els seus somnis : “M’encantaria viure de dibuixar, a Espanya és difícil. La meva intenció és obrir-me al mercat estranger i combinar-ho amb la docència ” .
A la ressenya hi tenim l’enllaç a VIII Premio Internacional de Novela Gráfica Fnac-Salamandra Graphic.