ANY LLULL-EDAT MITJANA- CREATIVITART MOSTRA DE LLETRES IL·LUMINADES DELS ALUMNES DE 2n-3r i 4t D’ESO

Departament de Llengua.

IMG_4992

Amb motiu de l’Any Llull, i en relació amb la seva època i amb el tema transversal d’enguany (CreativitArt) , l’Edat Mitjana s’ha convertit en un projecte a Secundària, desenvolupat entre els departaments de Socials i de Llengua.

Vos convidam a recórrer la zona de Secundària, i així podreu veure les Lletres Il·luminades dels nostres alumnes, realitzades amb l’objectiu de decorar els passadissos per a la Diada Cultural de 22 de març.

Els alumnes de 2n han fet les lletres, en relació amb el Projecte de Socials que ha produït les Auques i Còmics, ja exposats de fa uns dies; els de 3r han il·luminat les seves lletres com a manera de completar la visió de l’Edat mitjana, a través de la figura de Ramon Llull, del qual es va fer una lectura comentada i guiada del Llibre de les Bèsties”, i també en relació amb la lectura de la novel·la de Pedro Ruiz, El enigma del scriptorium”, la protagonista de la qual és una jove del segle XIII que es dedica a fer làmines i lletres il·luminades a la Escuela de Traductores de Toledo. Finalment, els alumnes de 4t, hi han aportat les seves lletres per lligar també aquest taller amb l’Any Llull, que completaran amb una visita a l’Exposició Llull del Museu Diocesà en el proper trimestre.

Anem fent.

Departament de Llengua.