Arriba el carnestoltes 2024

La setmana de Carnestoltes a l’escola ha arribat al seu esperat final, deixant enrere dies plens de diversió i creativitat. L’alumnat va seguir amb entusiasme les instruccions del Rei i la Reina de Carnestoltes, mostrant una gran varietat de disfresses i estils cada dia de la setmana.

Des dels pijames fins als corbatins, passant pels tutús i les gorres, cada dia va portar una nova oportunitat per mostrar la seva originalitat i enginy. La barriada va vibrar ahir amb la Rua, on la comunitat educativa va compartir la seva alegria amb les batucades i vestimentes creatives inspirades en el nom de les aules. La consciència ambiental també va tenir un paper destacat, amb elements de la terra i grups que van advocar per la sostenibilitat i la cura del medi ambient.

Avui, amb la disfressa lliure, s’ha posat el punt final a aquesta festa. Els passadissos de l’escola s’han convertit en escenaris improvisats on grans i petites han ballat i compartit la seva diversió. La bauxa ha estat l’escenari perfecte per mostrar les disfresses més espectaculars i gaudir d’un berenar de celebració.

En resum, la setmana de Carnestoltes ha estat un èxit rotund, plena de moments màgics i inoblidables que han unit encara més a la comunitat educativa en un esperit de festa.

Si clicau d’amunt la imatge, accedireu a l’àlbum complet