Benvinguda curs 2016-17

Benvinguda curs 2016-17

Aquests són dies de canvis en què deixarem enrere els moments que hem gaudit durant l’estiu i tornam a conviure amb les enyorades rutines.
nouequip
ES LICEU, després d’unes setmanes de solitud us espera amb la il·lusió dels començaments, amb el desig de tornar a acollir la vida que tota la comunitat educativa dóna amb el dia a dia, amb els nirvis dels retrobaments, amb les ganes de contar i d’escoltar…
Nosaltres ja hem començat a omplir l’escola i us esperam amb els braços oberts.
Després d’uns anys inoblidables amb una gran feina feta per en MIQUEL, n’SVETTA, na DOLORS, n’AINA, en LLUÍS i en PEP, aprofitam per a presentar-vos el nou equip que forman la Direcció del centre.
Iniciam un nou projecte en què esperam la vostra implicació amb na TONINA CÀNAVES, na MAITE GUASCH i en LLUÍS FUSTER com a caps d’estudis d’ESO, en BORJA MARTORELL que desenvoluparà les tasques de cap d’estudis d’EDUCACIÓ INFANTIL i d’EDUCACIÓ PRIMÀRIA, en MIQUEL PIULATS com a cap d’estudis d’FP i en KICO LÓPEZ com a Director de l’escola.
Us desitjam una bona arribada i un inici de curs agradable.