Benvingudes de nou a la Biblioteca!

La Biblioteca ha començat el nou curs amb gran il.lusió, esperant que l’alumnat la visiti sovint. I us voldria informar de les darreres notícies:

1) A partir de dilluns 11 de novembre trobareu al costat de la porta de la Biblioteca la prestatgeria de Bookcrossing que torna a iniciar-se. Recordeu que elBookcrossing és un projecte a nivell de tot el món, que consisteix en ‘fer moure els llibres oblidats’ (vegeu http://ca.wikipedia.org/wiki/Passallibres ) per tal de compartir-los. Així un els pot anar trobant i deixant a qualsevol lloc públic, tot i que a l’escola el punt de trobada de llibres sempre serà la prestatgeria.
2) Si cerqueu informació sobre Agricultura Familiar veniu a consultar les suggerències que trobareu a la prestatgeria de revistes.
3) i pròximament….
   *Arribada de nous llibres i contes a la Biblioteca
   *Obertura de l’English Corner !!!