Beques alumnes NESE 24-25

Està obert el termini per sol·licitar les ajudes del Ministeri d’Educació i Formació Professional per a l’alumnat amb necessitat específiques de suport educatiu.

Us informam que en data 19 d’Abril de 2024 s’ha publicat al BOE l’extracte de la Resolució de la convocatòria de les ajudes per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu per al curs acadèmic 2024-2025, convocades pel Ministeri d’Educació i Formació Professional.

La convocatòria comença el 30 d’Abril i finalitza el 13 de setembre de 2024.

Com cada any, les sol·licituds s’han d’emplenar via telemàtica a través de la seu electrònica del Ministeri d’Educació i Formació professional:

Trobareu les instruccions per sol·licitar la beca a la pàgina web del Servei de Comunitat Educativa i en el portal «Becas de Educación»:

El termini de presentació de les sol·licituds finalitza el dia 13 de setembre de 2024. Posteriorment a aquesta data no estarà disponible a la seu electrònica.

Heu d’entregar la sol·licitud impresa amb tota la documentació neccesària a la secretaria del centre demanant cita prèvia.