CELEBRACIÓ DEL XI CERTAMEN LITERARI

certamen2Un any més el Certamen Literari de l’escola ha estat tot un èxit. Enguany el termini per a poder presentar les narracions va ser més curt, degut a que hem tengut l’oportunitat de participar al primer Concurs Literari entre Cooperatives de Mallorca i als Jocs Florals de Catalunya. Tot i això les històries participants van ser de gran qualitat i originalitat i amb elles, el jurat ens engrescàrem en l’emocionant tasca de debatre i compartir les valoracions sobre aquestes.
Hem de remarcar que els premis del certamen els ha subvencionat l’AMIPA d’Es Liceu.
Ho podeu veure en detall al lloc web de la Biblioteca.
Allà també ens conten que ha tingut lloc el I CERTAMEN LITERARI de la UNIÓ DE COOPERATIVES
El jurat del Certamen Literari entre cooperatives d’ensenyament ens vàrem reunir la passada setmana per tal d’escollir guanyadors i finalistes d’entre totes les obres presentades, totes de gran qualitat literària.
A la web de la Unió de Cooperatives de Treball Associat ens expliquen que ja hi ha guanyadors del I certamen literari de les cooperatives d’ensenyament.
certamen_uctaib