Nou CFGS Desenvolupament d’aplicacions web a partir de setembre

Nou CFGS Desenvolupament d’aplicacions web a partir de setembre

Us informem que a partir d’aquest curs entrant (2015-16) l’escola afegeix a la seva oferta formativa el Cicle Formatiu de Grau Superior de Desenvolupament Web, gràcies a un nou concert educatiu amb la Conselleria d’Educació.
Amb aquest cicle l’escola reforça la seva oferta de Formació Professional i en especial la branca d’Informàtica i Comunicacions, on, juntament amb la Formació Professional Bàsica i el Cicle Formatiu de Grau Mitjà en Sistemes Microinformàtics i Xarxes, s’oferirà un itinerari complet de la mateixa branca.
Properament publicarem més informació sobre els continguts d’aquest nou cicle al web de l’escola.

Atenció:

Les matrícules es començaran a gestionar a partir de setembre. Si esteu interessats en fer la matrícula envieu ja un correu a secretaria@esliceu.com amb totes les vostres dades personals, i ens posarem en contacte amb vosaltres per indicar-vos les passes que cal realitzar.