Cinquena Cursa Solidària [OBRIM INSCRIPCIONS]

Tornam a posar en marxa la cursa solidària en suport a les persones afectades per Neurodegeneració
per Acumulació Cerebral de Ferro (enach). Apuntau el dia: 12 d’abril.

Enguany canviam les hores!! ja que la cursa estarà inclosa dins la setmana cultural i serà en torn d’horabaixa. Les diferents modalitats que posam en marxa seran:

• Corredors Educació Infantil (de 4t a 6è EI) (sortida a les 17:00)
  • Corredors Educació Pimària 1 (de 1r a 3r EP) (sortida a les 17:15)
  • Corredors Educació Pimària 2 (de 4t a 6è EP) (sortida a les 17:30)
  • Corredors (8 km) (sortida a les 18:00)
  • Caminaires (5 km) (sortida a les 18:00)

Anirem publicant més detalls tant bon punt els tinguem, les inscripcions s’obriran aviat!!! Estau a l’aguait.

Per inscriure-us pitjau aquest enllaç:

ACTUALITZACIÓ 5/4/22:

Els dorsals de famílies d’alumnes de l’escola es repartiran entre aquest divendres 8 i dilluns 11 a les aules. Igualment, a partir de dilluns 11 i fins dimarts (el mateix dia de la cursa), 30 minuts abans de la cursa, es podran recollir a Es Liceu.

Informar també que estaran obertes les inscripcions el mateix dia de la cursa per tota aquella gent que es vulgui apuntar en el darrer moment. Tot i això, us animam a fer-ho, sempre que pugueu, online per facilitar-nos la tasca.

Moltes gràcies.