Còdol 32 – Gener 2023

Ja teniu disponible el número 32 de la revista digital Còdol.

En aquest número hi trobareu:

Aprenentatge cooperatiu des de la gamificació
Imaginau que començau un nou curs i els nostres companys i companyes d’aprenentatge són els i les irreductibles gals i gales o que per explicar l’eix de simetria ens unim a Capi i Mario que ens duen volant al món de la moda o que investigam la degradació dels colors.

Medalla d’honor i gratitud de l’Illa de Mallorca a l’escoleta Gianni Rodari
L’acabament del primer trimestre de curs va ser ben especial per a la nostra escoleta! Ens va telefonar la presidenta del Consell de Mallorca, Catalina Cladera, per comunicar-nos que ens havien concedit la Medalla d’Honor i Gratitud de l’Illa de Mallorca
.
Entrega dels premis concurs de postals nadalenques de la UCTAIB
El passat dimarts 20 de Desembre, el president de la sectorial Jaume Vicens Obrador, i la secretaria Francina Oliver Acosta, feien entrega dels premis als alumnes finalistes del concurs de postals que organitza la UCTAIB, i que a més aquesta entitat utilitza, com cada any, la postal guanyadora com a postal de felicitació.
Píndoles cooperatives del mes de desembre
Agenda cooperativa del mes de gener