Còdol febrer 2021

Còdol febrer 2021

Ja tenim disponible la revista còdol d’aquest mes de febrer

En aquest número hi trobarem:

El debat com a eina d’aprenentatge, Estic segura que en algun moment de la nostra vida tots hem sentit pànic davant la senzilla idea de parlar en públic. De fet, la glossofòbia, és a dir, el sentiment d’ansietat i nerviosisme a l’hora d’expressar-se davant un auditori … seguir llegint.

Xin-Xirineu en la seva millor versió: cooperativa, Xin-Xirineu, com a centre educatiu ubicat a Santa Margalida, va néixer al 2014 de la mà de dues germanes implicades en el món educatiu i sobretot en l’etapa 0-3 anys… seguir llegint.

Canvis i calendari d’implantació de la LOMLOE, La vuitena Llei d’educació de la democràcia la coneguda LOMLOE porta canvis significatius que afecten tant l’alumnat de tots els nivells (escola infantil, primària, secundària, batxiller i FP) com al professorat… seguir llegint.

Píndoles informativesseguir llegint.

Agenda cooperativa del mes de febrerseguir llegint.