Comenius project d’Es Liceu a Ràdio Marratxí

Ahir, n’Aida Pérez i en Pere Aguiló de 4t d’ESO A , varen viure la seva primera experiència davant uns micròfons. Amb alguns nirvis inicials, anaren als estudis de radio Marratxí per explicar les seves vivències a Romania el passat mes de maig. Oferiren als oients sis cançons de Romania i ens explicaren les feines i coses que feren durant la seva visita a Fetesti.
Amb ells estaren en Guillem Mateu , director de l’escola , i n’Svetta, coordinadora del projecte. Ambdós anaren amb els dos alumnes a les terres dels Càrpats i també explicaren la seva visió com a docents del projecte. En Xavi, que va participar a la trobada a Romania durant l’anterior Comenius, també hi va ser per recordar-nos alguns detalls.  La Valoració de l’experiència va ser molt positiva.
El programa va passar volant i com a punt i final n’Aida i en Pere ens oferiren dues suculentes receptes de Romania. Ah !! el proper dia 14 de novembre tornarem a la ràdio perquè els companys que visitaren Lituània ens contin la seva per terres bàltiques.