COMENIUS PROJECT… ON AIR

El passat dia 25 de gener, alumnes de tercer d’ESO que participen a l’actual projecte Comenius de l’escola, “Challenge Yours Wits “, varen col·laborar en un programa de Radio Marratxí.
Paula Quetglas , Paula Hernández i en Victor Pico , acompanyats per n’Svetta i en Xavier estaren una hora a les instal·lacions d’aquesta radio local, per explicar els objectius, les activitats fetes fins ara i les futures del nostre actual Comenius Project. També es va fer un recordatori del nostre anterior projecte : “Alice’s Knowledge Road
Cada un dels temes apuntats varen tenir com a presentació una cançó dels països participants : Hongria, Portugal , Lituània , Romania , Turquia, Polònia i com no podia ser d’una altra forma vàrem tancar el programa amb una cançó de la nostra terra..
Les dues Paules i en Víctor, malgrat els nervis inicials, demostraren una gran professionalitat davant els micròfons, fins a l’extrem que el presentador del programa, en Biel Massot, va convidar a les dues alumnes a què tornassin per explicar la seva futura experiència per Turquia el proper mes de març .
Si voleu veure algunes fotos les trobareu en aquest enllaç.
Podeu escoltar el programa de ràdio pitjant el “play”: