Comenius torna a preparar maletes per partir cap a Portugal.

Ho podeu veure al Diari de l’escola (Diario de Mallorca)
I abans de parlar d’aquesta trobada a Portugal, permeteu-nos que us recordem que al menú “Destaquem” de la portada de la nostra web sempre hi teniu un enllaç a Comenius Project.
Al seu dia, de fet, us anàrem contant en directe la trobada, però no us vàrem mostrar l’àlbum de fotografies del darrer viatge a Lituània, que podeu veure aquí.
Després de l’experiència viscuda a principi de curs a Lituània, ara ens toca anar a Portugal, concretament a Águeda. De l’11 al 15 de desembre un total de set alumnes de 4t d’ESO acompanyats per dues professores prendran part a la que serà la darrera trobada Comenius de l’any, enmarcada dins el nostre projecte Challenge your Wits que iniciàrem el curs passat.
Així, alumnes i professorat dels set països participants (Hongria, Polònia, Espanya, Romania, Lituània, Turquia i Portugal) gaudiran una vegada més d’aquesta enriquidora experiència, quatre dies de convivència i d’intercanvi cultural que segur que sabran aprofitar, tal i com ens conten més avall tres dels alumnes que anaren a Lituània.
Per altra banda, a Es Liceu ja hem començat a preparar la benvinguda dels nostres companys i companyes, que rebrem a principis de març i als quals esperam sorprendre.

“Lituània va ser una gran experiència per a nosaltres, allà vàrem descobrir moltes coses diferents.
La gent, tot i tenir menys recursos, et deixen tot el que tenen per a que estiguis bé a casa seva.
Tenen una cultura molt diferent, estimen molt el que ve de fora, perquè allà la vida és molt
rutinària i els agrada molt la festa. En definitiva, ens ho vam passar molt, però que molt bé.”
Víctor, Georgina i Alba.