Comenius. Tot a punt!

Entre ahir i avui rebem els nostres convidats Comenius, un total de 15 professors/es i 17 alumnes que romandran amb nosaltres fins el proper dissabte 9 de març. Aquest any participam amb un projecte Comenius, juntament amb altres 6 països de la UE (Polònia, Romania, Portugal, Turquia, Lituània i Hongria) sota el títol de Challenge your Wits(Desafia el teu Enginy), a través del qual alumnat i professorat hem juntat els nostres esforços per treure endavant una empresa comuna (Hiker’s Secret) dedicada a l’organització d’excursions a peu…
Recordau que teniu sempre un enllaç permanent a Comenius Project al menú de la dreta, i allà, en concret, hi trobau explicat l’actual projecte, CHALLENGE YOUR WITS, i l’actualitat Comenius en general.
Vos adjuntam el programa en català (i el tríptic en anglès)  per aquests dies, entre els quals destacam la recepció oficial per part de les autoritats de l’Ajuntament de Marratxí (dimecres, 6 de març a les 9.30), l’excursió a Esporles i Sa Volta del General, el berenar amb les famílies o la visita guiada pel centre de Palma a càrrec dels nostres alumnes.
Una gran experiència per endavant que segur que no ens decebrà.