Concert 30 anys

El concert de celebració dels 30 anys d’Es Liceu tingué lloc el passat dia 6 de maig.
L’assistència no fou gaire massiva, però no va faltar ningú que hagués confirmat l’assistència, ja  que la convocatòria només es va fer a través de les xarxes socials i la nostra web.
Aquí a dalt podeu veure un vídeo amb totes les actuacions que tinguérem l’honor de veure i escoltar. No surten en l’ordre exacte en què es varen produir, ni tenen un temps proporcional. Això es deu a què hem recopilat els vídeos que hom ens ha fet arribar, aleatòriament. Si algú té més vídeos o fotografies, ens les podeu fer arribar a webadmin@esliceu.com.
El concert va començar amb en Joan i en Biel, ex-alumne i pare respectivament, que ens tocaren música tradicional amb xeremies.
Tot seguit, Ana i Celia Cuellar, ex-alumnes, acompanyades per Valentín,  ens oferiren unes àries operístiques.
Llavors LLuís Fuster i Guillem Femenia, profe actual i ex-alumne, tocaren peces  contemporànies al violí i guitarra espanyola.
En Macià i en Pep, ex-alumne i ex-pare i profe actual, a un escenari per primera vegada, tocaren dos temes en pla “unplugged”.
Després L’equilibriste, amb Albert Riutort, ex-alumne i ex-professor, oferiren un “set” del seu inclassificable “pop”.
Johnny Melavo, conjunt d’arreplegats, format per ex-alumnes, ex-profes, i profes actuals, va rememorar la seva actuació de fa 20 anys, al “Des-aniversari” i va tocar algunes peces clàssiques del rock de tots els temps. Guillem Femenia, Pep LLuís Miró, Guillem Pérez, Jaume Bover, Pere Negre i Pep Buades formen aquest grup que es reuneix cada dues dècades, però en aquesta ocasió s’hi va sumar en Víctor Más, un ex-alumne que ens va donar la part més intensa del concert.
LED’s, amb en Salvador Carbonell, alumne actual, mostraren el que és el bon tocar, peces pròpies i versions del rock més contundent.
I tancaren els Fletchers, amb en Pep LLuís Miró, també a Johnny Melavo, un speaker-cantant ple d’una acidesa lluïda. Una autèntica apissonadora a l’escenari.
Només ens queda agrair a Pere Joan Fuster i Cia, ex-alumne, que va portar tot el so i il·luminació, atents a cada vibració que sortia de escenari, amb un resultat absolutament brillant.
I també cal esmentar els “brownies” que va dur n’Aixa, ex-alumna, que acompanyaren al gelat i l’ensaïmada magistralment.
De tot això en teniu cinc cèntims a aquest àlbum fotogràfic i al vídeo.