CONCURS DONES DE LLETRES. El guanyador ha estat Mateu Martínez de 1r ESO A.

Avui dia 20 de febrer a l’aula de 1r C hem fet el sorteig entre els alumnes i les alumnes que han encertat la cinquena pregunta del Concurs i el GUANYADOR HA ESTAT L’ALUMNE MATEU MARTÍNEZ  de 1r ESO A. La  pregunta demanava pel nom d’una escriptora nascuda a Cuba que dóna nom a un carrer que enllaça els carrers Aragó i Marquès de Fonsanta de Palma, i ens referíem a MARGALIDA CAIMARI.

El Concurs es dóna per finalitzat. Dia 23 d’abril, Dia internacional del llibre, ALEJANDRO HURTADO (4t B), SHARA JAUME (3r B), PAULA HERNÁNDEZ (3r A) i MATEU MARTÍNEZ (1r A), rebran el seu premi al mateix acte de lliurament dels Premis del Concurs de Narrativa Breu de l’escola. Moltes gràcies per haver participat i fins una propera convocatòria.
Departament de Llengua de Secundària. Projecte de foment de la lectura.