Coneix els candidats de famílies al Consell Escolar!

Us recordem que demà dia 10 de desembre de 2014 es realitzaran les votacions al Consell Escolar de famílies.
Podeu exercir el vostre dret a vot a secretaria de l’escola.
Les candidatures presentades han estat les següents:

mariadelmar
Mar Gutierrez Santos
Som na Maria del Mar, mare de dos fills: el petit Pau, cursa ESO en aquest centre; el gran Víctor va realitzar tota l’ensenyança obligatòria i actualment està a l’IES Marratxí.
Som mestra i persona molt vinculada amb l’educació tant personal com professionalment. Vaig formar part com a vocal delegada d’aula a l’AMIPA d’Es Liceu.
Conec de primera mà l’organització d’un centre escolar i m’interessa tot el que està relacionat amb la millora de la qualitat de l’educació.
….PERQUÈ PER EDUCAR UN NIN FA FALTA UNA SOCIETAT“.
Per tots aquests motius em present com a candidata, sabedora de la necessitat de què les famílies hem de formar part activa i protagonista de l’educació dels nostres fils a l’escola.

veronicaVerònica Martínez Roca. Mare de dos nins a infantil i primària.
Soc na Verònica i m’agradaria formar part del Consell Escolar com a representant dels pares perque crec que implicarse és fer escola.

02b46b0d5882f1c7c9450b1a76875eab
Juan Antonio Oliver Loof. Pare d’un alumne de primària.
“Un cambio a mejor”