Convocatòria beques CFGM Cures auxiliars d’infermeria – Erasmus+

L’escola Es Liceu promou projectes de mobilitat per aproximar la dimensió i la realitat europea, en els seus àmbits educatius i productius, als ensenyaments de formació professional. Per aquest motiu l’escola participa del consorci format per centres d’ensenyament de formació professional de les Illes Balears i coordinat per la Conselleria d’Educació de les Illes Balears.

En aquest document s’adjunta la convocatòria per participar en el PROJECTE EuroFP Balears III i a la preselecció del Projecte EuroFP Balears IV.

Aquest curs hi ha dos processos, un per a cada país

• EuroFP Balears III: Procés de selecció per realitzar una estada de 5 setmanes a Itàlia
  • EuroFP Balears IV: Procés de preselecció per realitzar una estada de 2 o 5 setmanes a Finlàndia.
Els alumnes només poden optar a una de les dues opcions, per això han d’emplenar i entregar la documentació adjunta a Secretaria abans de dia 9 de juny de 2018.

Documentació adjunta: