Convocatòria d’ajudes Erasmus+ Formació Professional CFGM 2015-2016 per a realitzar pràctiques a empreses de la UE, en el marc del PROJECTE 2015-1-ES01-KA102-014810.

L’escola Es Liceu promou projectes de mobilitat per aproximar la dimensió i la realitat europea, en els seus àmbits educatius i productius, als ensenyaments de formació professional. Per aquest motiu l’escola participa del consorci format per centres d’ensenyament de formació professional de les Illes Balears i coordinat per la Conselleria d’Educació de les Illes Balears, a través dels Serveis de Projectes Lingüístics.

Podeu llegir aquí la Convocatòria