Convocatòria d’ajudes Erasmus+ Formació Professional CFGM 2016-2017 per a realitzar pràctiques a empreses de la UE, en el marc del PROJECTE 2016-1-ES01- KA102-024450.

cartellerasmuscfgminformatica-copiaL’escola Es Liceu participa, conjuntament amb altres centres de les Illes Balears, en el projecte Erasmus+ promogut pels serveis lingüístics de la Conselleria d’educació i Universitat. La finalitat d’aquest és permetre als estudiants de CFGM gaudir d’una beca per realitzar part de les pràctiques formatives en centres de treball (FCT) a empreses d’Europa.
Fins al moment el destí dels nostres alumnes ha estat Finlàndia i Itàlia, esperem ampliar aquesta oferta també a Alemanya i altres països de la comunitat europea.
Aquestes beques són d’un import considerable entre 1500€ i 1800€ segons el país destí, d’aquesta forma és podria dir que cobreixen la totalitat de les despeses. L’alumne en el moment d’iniciar la mobilitat disposa del 80% de l’import de la beca i a la seva tornada, finalitzat el projecte, el 20% restant.
Una beca Erasmus+ té aproximadament una durada de quatre o cinc setmanes, i és realitzen pràcticament la meitat del total d’hores del modul de FCT, és a dir, entre 160 i 200 hores.
Aquestes beques estan orientades a conèixer el funcionament de les empreses de la resta d’Europa i donar als alumnes una altra perspectiva del funcionament del mon laboral i cultural al nostre. Tots els alumnes que hi han participat ho descriuen com una experiència única i que tornarien a repetir se’ns dubte.
Podeu accedir a la informació de la convocatoria mitjanánt aquest document Convocatoria-e-alumnes (pdf).
Les instruccions per a realitzar el CV les podeu trobar en aquest document.
El currículum ha d’incloure una fotografia actual de l’estudiant i la data de naixement. Per elaborar la carta de motivació heu de consultar els següents enllaços: Motivation letter 1 i Motivation letter 2.