Més de 900 persones gaudeixen de la gran festa de l’Art de les cooperatives… CoopArt

A la web de la Unió de cooperatives de treball associat de les Illes Balears, hi podeu trobar el següent text, acompanyat d’un bon grapat de fotografies.
Dissabte de les 10,00 hores a les 13,00 hores , als Jardins de la Misericòrdia de Palma 9 escoles cooperatives d’ensenyament : Cide, Aula Balear, Es lledoner, Es Liceu, Mata de Jonc, Son Veri, Manjon, Gorg Blau i Gianni Rodari han anegat de creativitat els Jardins de la Misericòrdia, on diversos Cubs han expressat els pensament i els treball imaginatius dels més de 6000 alumnes que estudien a les cooperatives de Mallorca..
Dins aquest marc no ha mancat la representació institucional a través del Director General d’Innovació de la Conselleria d’Educació en Jaume Ribas que ha assistit al lliurament de premis del III Certamen literari que ha tingut una participació de 650 alumnes.
Vos facilitam algunes fotografia que mai podran reflectir el que es va viure ahir dintre el món cooperatiu i creatiu. Tot un èxit!
Aquestes fotografies ja us les havíem mostrades durant els preparatius: