Cooperar i conviure, eixos per a la vinculació escolar. Una mirada sistèmica

A la web de la Unió de Cooperatives (amb enllaç permanent al menú “Destaquem”, a la dreta d’aquesta web), hi podem llegir la crònica d’una experiència que s’està portant a terme a la nostra escola:
Na Joana Maria Fiol i na Trinitat Ramis, sòcies cooperativistes d’Es Liceu, varen presentar el passat dijous dia 18 d’octubre el panell d’experiència dins el grup d’emprenedors, titulat : ” Cooperar i conviure, eixos per a la vinculació al centre escolar “.  No podem oblidar a n’Albert Aguilera , realitzador del documental, que per motius personals no va poder presentar la seva feina a Sanxenxo.
Aquesta experiència es fonamenta sobre alumnes de mòduls voluntaris de PQPI, que tenen en aquest nivell una segona oportunitat per graduar-se en la ESO. Les activitats estan emmarcades dins l’àmbit de comunicació lingüística i en concret la creació de textos literaris a partir de l’obra de l’artista Gustav Klimt. És el projecte de final de curs de na Joana Maria en el curs de l’Especialització en Pedagogia Sistèmica.

Vos convidam a llegir aquesta comunicació i en especial a visionar el vídeo adjunt. No vos defraudarà.
Llegiu a la web de la Unió la Comunicacio_Es_Liceu_al_Congres_UECOE_de_Sanxenxo-_Octubre_2012  i vegeu-hi el vídeo, que també us posam aquí: