Cooperativa Es Liceu. Centre Ecoambiental

La nostra escola ha tornat a ser reconeguda pel distintiu que atorga les conselleries d’educació i formació professional i de medi ambient i Territori i que premia la tasca de conscienciació i acció per a la conservació del medi ambient i la sostenibilitat.

L’acte de lliurament ha estat presidit pels dos consellers i la directora general d’innovació educativa i s’ha produït al centre integral de Son Llebre.

El programa ecoambiental pretén impulsar actuacions coordinades en la cura de la natura i la gestió dels residus, d’incidència en la comunitat educativa i el seu entorn.

El programa facilita també formació al professorat i activitats adreçades al nostre alumnat.

Creim que és un reconeixement que reafirma la nostra tasca d’educació en valors, que dona cohesió a la comunitat i que reforça el nostre projecte.

Gràcies a totes i a tots