Cors solidaris amb el Casal

Actualització dia 5/12/22

Hem tornat a mostrar la millor cara de la comunitat educativa d’Es Liceu i hem aprofitat la proposta solidària que ens va fer el casal veïnat.

La tasca de suport al casal és present durant tot el curs i especialment intensa en dates assenyalades com aquestes.

Reconeixem així la gran tasca humana de cohesió que desenvolupen les persones que formen el projecte del Casal Solidari aportant el millor de cada una per a facilitar una mica les necessitats bàsiques d’un gran número de famílies del nostre municipi.

Aprofitam també l’avinentesa per a fer difusió de la convidada que ens fa el casal, amb una nova convocatòria solidària.

Moltes gràcies a tothom.

Recaptació feta des de l’escola

Notícia del 15 de novembre:

Aquest mes de novembre tornarem a posar en marxa, conjuntament amb l’Amipa, la campanya CORS SOLIDARIS AMB EL CASAL amb l’objectiu d’educar els nostres infants en els valors de la generositat i la solidaritat.

El Casal Solidari, degut a la situació econòmica i social que estam vivint no s’atura d’incorporar usuaris, atenent en aquests moments a 300 famílies del municipi de Marratxí entre les que distribueix aliments i productes d’higiene de primera necessitat. Aquests productes provenen de projectes de la Unió Europea, aportacions del banc d’aliments, donacions de col·laboradors i altres campanyes de recollida de productes com la que aquest mes de novembre proposam a les famílies de l’escola.

Casal carta famílies- novembre 22

És per això que sol·licitam la vostra col·laboració per aportar una unitat d’un producte d’higiene corporal o d’higiene domèstica, que el Casal no pot obtenir per altres vies i que és molt necessari per a les famílies usuàries del casal, vos indicam alguns dels productes més necessitats: sabó de rentadora, sabó per escurar, xampú o gel de bany i

bolquers (els més demandats en aquests moments són T4 i T6).

La recollida serà els dies 28, 29 i 30 de novembre i l’1. de desembre.

Casal carta famílies- novembre 22

Les famílies o alumnes que vulguin col·laborar, ho faran de la següent manera: Cada alumne dipositarà els productes dintre una caixa preparada i ubicada a la seva aula i els pares dels infants més petits podríeu posar els productes dintre la seva motxilla.

Per a més informació de l’activitat del Casal Solidari Gent del Món podeu contactar a través de casalsolidariportol@gmail.com o visitar qualsevol dels seus punts d’atenció al local d’entitats de l’Ajuntament de Marratxí al carrer Balanguera núm. 11, cada dijous de 16:30 a 18:30h

Moltes gràcies per la vostra solidaritat