creARTeatre (o de com les muses van inspirar l’home)

DEPARTAMENT DE LLENGUA.
El passat dimecres 21 de maig, els alumnes de 3r de Secundària que cursen l’optativa de Teatre, presentaren al Teatre Mar i Terra el seu espectacle creARTeatre (o de com les muses van inspirar l’home), amb el qual han participat a la Mostra de Teatre que organitza l’Ajuntament de Palma. El dimecres representaren la seva creació davant les seves famílies i dijous 22, al matí, davant els seus companys de 3r i 4t.
El muntatge parteix de diverses tècniques teatrals, fa un recorregut per les distintes manifestacions artístiques que coneixem (música, escultura, dansa, poesia, pintura…) , i es basa sobretot en improvisacions. És la primera vegada que a Secundària hi participem, i ha estat una experiència molt interessant i enriquidora. A més a més del professor responsable de l’assignatura, en Rafel Fiol, han ajudat molt en el resultat final na Margalida Cortès, na Teresa Pizà, na Tonina Cànaves, en Lluís Fuster, en Guillem Mateu, na Noemí Sobrino, na Josefina Manchado, en Toni Perelló, na Maria Magdalena Alorda, na Joana Teresa Bauzà, i potser algú més que ens deixam. Gràcies a tothom per una bona feina d’equip. I sobretot, enhorabona als alumnes.
Departament de Llengua.
Heu de pitjar a la imatge si voleu veure unes fotografies.