Crònica de l’acompanyament a Bamberg

Crònica de l’acompanyament a Bamberg

N’Alberto i en Christian passaran un mes a Bamberg fent pràctiques gràcies al programa Erasmus +, els va fer l’acompanyament el professor de cicles formatius Guillem Mateu que ens conta com va anar l’acompanyament

Diumenge 13 de Maig

Trobada a l’aeroport de Palma a les 8 del matí, per volar cap a Nuermberg amb escala a Berlín. En arribar a Bamberg amb el tren ens van esperar per dur-nos als nostres allotjaments.

Dilluns 14 de Maig

El punt de trobada era el centre de formació State Vocational School, on ens van ensenyar les instal·lacions. Es tracta d’una escola de formació professional on vam poder visitar les instal·lacions d’informàtica, fusteria, mecànica i electrònica.

Per la tarda vam visitar la universitat, lloc on els nostres alumnes faran les pràctiques

Dimarts 15 de Maig

Primer dia de feina on els alumnes van tenir el seu primer contacte amb l’empresa. Per la tarda ens vam despedir desitjant que tinguesin una bona estada.