Crònica del seguiment a Emmen – Holanda – FP Erasmus

Crònica del seguiment a Emmen – Holanda – FP Erasmus

En Miguel Angel Arrones, juntament amb en Miguel del CIDE, passarà 5 setmanes a Emmen per realitzar la meitat de les seves pràctiques formatives en empreses. Ells varen arribar a Holanda dia 16 de maig i la professora Catalina Oliver va realitzar el seguiment de la seva estada.

Dimecres 23 de maig

Vol a Groninga, trobada a Emmen amb els alumnes i el tutor del centre formatiu, Tymen.

Dijous 24 de maig

Aquest dia varem visitar el centre de formació professional, on varem poder veure les instal·lacions dels diferents cicles de formació professional que imparteixen i fer una posada en comú amb els professors i alumnes de informàtica.

A les fotos podeu veure l’alumne que ens visitarà el pròxim novembre per realitzar una estada de 20 setmanes en una empresa de les Illes.

Divendres 25 de maig

Visita a les empreses on els alumnes realitzen les pràctiques. D’aquest dia no hi ha fotografies, ja que es tracta d’una central química amb restrictives mesures de seguretat. Els alumnes fan feina a dues empreses diferents, al departament d’informàtica.