Dàmaris Gelabert a l’escola el proper 7 de desembre

Dàmaris Gelabert a l’escola el proper 7 de desembre

damarisBenvolgudes famílies.
Na Dàmaris Gelabert és una destacada psicoterapeuta i pedagoga, autora de conegudes cançons infantils.
La seva obra és present a les nostres aules i forma part dels nostres recursos pedagògics.
Properament, té actuacions programades a l’illa i no volem perdre l’oportunitat de compartir aquest moment amb tota la comunitat educativa.
Dimecres dia 7 de desembre celebrarem una diada musical amb tres concerts a Infantil, primer i segon cicle de Primària i una conferència per a famílies i docents a les 16’45h.
Per tal d’organitzar l’espai on es realitzarà la conferència heu de confirmar la vostra assistència mitjançant aquest formulari.

L’escola posa a disposició de les famílies que ho necessitin el servei de guarderia gratuït.
Esperam gaudir d’una jornada agradable, plena d’aprenentatges i emocions.
Us hi esperam a totes i tots!!!!