De viatge amb la fundació Vicente Ferrer

ES LICEU, com a cooperativa d’ensenyament, formam part de la unió de cooperatives i hi treballam activament en la seva sectorial d’escoles.

Aquesta feina ens facilita l’intercanvi d’experiències, compartir coneixements, optimitzar els recursos i ens cohesiona com a grup diferenciador amb visibilitat externa.

Una de les coses que ens reforça són els nostres trets d’identitat que defineixen els respectius projectes educatius de cada centre. Aquests principis destaquen la importància de la inclusió com a premissa en les relacions personals i la convivència, amb vocació de servei cap a la societat.

Independentment dels programes que desenvolupam a cada escola, hem unit esforços per a col·laborar amb la fundació Vicenç Ferrer en la seva tasca per la igualtat i la justícia social.

És el segon curs que l’escola està compromesa amb aquest projecte que té com a objectiu finalista la construcció d’una escola  de reforç  a  la comunitat d’Andhra Pradesh i la compra de bicicletes per als més joves.

En aquest punt de trajecte de col·laboració la Fundación Vicente Ferrer i la seva tripulació et convidem a un viatge virtual.

No has de preparar res especial. Només et demanem que amb molta il·lusió seguiu les instruccions que trobareu al bitllet adjunt.

Reps aquesta invitació perquè ets una part molt important d’un grup que esteu a punt de canviar les vides de moltes persones.

T’agraïm que confirmis la teva participació emplenant aquest formulari, fins el dia 23 de febrer perquè així et puguem fer arribar l’enllaç de la plataforma zoom per a la connexió i algunes indicacions més.

No dubtis  en dedicar una horeta de la teva vida a gaudir d’aquesta iniciativa.

T’adjuntem la teva targeta d’embarcament on trobaràs  les indicacions del dia i hora del vol de dia 26 de febrer de 2021

Gràcies i ens veiem aviat!