Continuació Dia de la Pau 2013. Notícia actualitzada amb vídeos de la “performance”.

Per veure els vídeos i més fotografies, només heu de pitjar aquí, fer córrer i pitjar el “play”.

Aquest passat dia 30 de gener vàrem celebrar tots plegats el dia de la Pau amb un acte simbòlic al pati. Els alumnes de la nostra escola de teatre ens oferiren una “performance” on representaren amb música i moviment que el pas de la guerra a la pau és possible. La cançó que ens va acompanyar durant l’actuació,  “Imagine”, de John Lennon, va ser el fil que va unir tota la comunitat escolar, ja que tothom la va treballar a les seves aules, fent que aquest dia fos especial.