Dia de la Pau 2014. Notícia actualitzada (més fotos i vídeos, de la diada i del teatre Negre)

Un any més celebram el Dia de la Pau i la No violència. Enguany hem treballat els conceptes de pau, diàleg i reconciliació posant de manifest la capacitat de les persones per modificar allò que no els agrada o consideren injust. A més, tot això s’ha vist reflectit en un MUR simbòlic que hem inaugurat avui tots plegats. També hem gaudit d’una obra de teatre negre organitzada per l’escola de teatre. Treballar el diàleg i el respecte envers les opinions dels altres és cabdal en aquests temps que vivim.
Pitjant aquí podreu veure un àlbum de fotografies, el qual acaba amb un vídeo.
I ara ens han arribat més fotografies (amb un ball final inesperat) i el vídeo de la cançó que cantàrem.
A més a més, tenim un monogràfic de l’obra de “Teatre Negre” que es va representar, dirigida per na Margalida Cortès i en Rafel Fiol.

Enhorabona als mestre i alumnes. Aquí teniu les fotografies
I aquí els vídeos de l’actuació: