Dia internacional contra la LGTBIfòbia

Dia 17 de maig és el dia contra l’LGTBI-fòbia. Com sabeu, l’LGTBI-fòbia és una forma de discriminació i violència que afecta a moltes persones arreu del món. Aquesta data, instituïda per les Nacions Unides, té com a objectiu sensibilitzar la societat sobre aquesta problemàtica i promoure el respecte i la igualtat per a totes les persones independentment de la seva orientació sexual, identitat o expressió de gènere.

A través d’aquesta celebració, volem mostrar el nostre suport a la comunitat LGTBI i fer una crida a la tolerància, el respecte i la no-discriminació en tots els àmbits de la nostra societat. Per aquest motiu, és important que tots i totes ens unim per lluitar contra aquesta forma de discriminació per tal de fer possible un món més just i igualitari.

Per això, a l’escola, s’han preparat unes dinàmiques i activitats conjuntes per tal de fer visible aquesta diversitat. Les activitats que hem preparat han estat dissenyades tenint en compte les diferents edats dels nostres alumnes, i per això s’han adaptat a cada una de les etapes educatives.

Esperem que aquestes activitats siguin d’utilitat per als alumnes i per al seu aprenentatge en valors i respecte a la diversitat sexual i de gènere.