Dia internacional contra la violència de gènere.

Dia 25 de Novembre és el Dia Internacional contra la Violència envers les Dones. Des de l’inici d’any, 2 dones han mort a la nostra comunitat autònoma i 61 a tot l’estat espanyol a mans de les seves parelles o exparelles. Això vol dir que hi ha més d’una mort cada setmana i la dada demostra que encara queda molta feina a fer. D’una banda, es posen en marxa noves mesures per evitar que els maltractadors s’apropin a les víctimes potencials, i també s’incideix en l’especialització dels jutges. Però on no es pot abaixar la guàrdia és en la sensibilització de la societat.
Per això, per sensibilitzar els nostres alumnes contra aquesta xacra, aquest divendres dia 25 hem preparat per als alumnes de l’escola unes activitats enfocades a detectar aquesta tara moral amb l’objectiu de prevenir-la.
L’alumnat ha organitzat debats, contes, tallers, videos…  Durant els propers dies podreu consultar les activitats a aquesta web i als respectius LLocs web propis.