DIA MUNDIAL DE LA LLUITA CONTRA LA SIDA. Tot l’alumnat de PQPI i Mòduls Voluntaris s’ha connectat amb el programa “dance4life”.

Tot l’alumnat de PQPI i Mòduls Voluntaris s’ha connectat amb el programa dance4life organitzat per l’associació de lluita antisida de les Illes Balears (ALAS)

Es tracta d’un programa formatiu que té com a finalitat sensibilitzar i informar als joves sobre el VIH/Sida.

El taller s’emmarca en l’ensenyança de Confuci “Conta’m i ho oblidaré, mostra’m i potser ho recordi i involucra’m i ho comprendré” i proposa com a primera presa de contacte treballar la sensibilització des de la dansa i la implicació des del compromís a divulgar activament tota la informació orientada a aturar la propagació del VIH/Sida.

Si voleu més informació podeu consultar aquesta web

Vegeu unes imatges aquí.